Archiv článků
28.03.2025 12:09
Hodnocení březnového projektu
MÁME RÁDI POHÁDKY
Na tuto soutěž jsme se připravovali celý měsíc. Četli jsme, opakovali jsme a zahráli jsme si 3 pohádky:
Budka v poli
Červená Karkulka
O řepě
Před soutěží paní učitelka losovala značky dětí a rozřadila je tak do dvou...
—————
28.03.2025 09:12
Zápis do MŠ Čakovice I
Vážení rodiče,
začátkem měsíce dubna se na těchto stránkách v sekci videa objeví návodné video, týkající se zápisu do MŠ Čakovice I – Zápis do MŠ - krok za krokem.
—————
28.03.2025 09:11
Mateřská škola Čakovice I, Něvská 830, 196 00 Praha - Čakovice
Č.j.: ...
—————
28.03.2025 09:10
Mateřská škola Čakovice I, Něvská 830, 196 00 Praha - Čakovice
Č.j.: 3050/VPŘ/2025 Tel.č....
—————
28.03.2025 09:09
Mateřská škola Čakovice I, Něvská 830, 196 00 Praha 9 – Čakovice
Podmínky přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání do Mateřské školy Čakovice I,
Něvská 830, 196 00 Praha 9 – Čakovice ve školním roce...
—————
27.03.2025 12:42
My jsme malí muzikanti – hodnocení 2. část
V březnu jsme navázali na únorový projekt a zkusili si další hudební aktivity. Tentokrát jsme se seznámili s pojmy nota, notová osnova, houslový klíč, hudební skladatel, dirigent, orchestr. Tvar houslového klíče nás inspiroval k pohybovým i...
—————
27.03.2025 12:19
Vážení rodiče,
dne 7. 4. (budova Mikado), 8. 4. (budova Kvarteto) se bude konat fotografování jednotlivců a třídy.
Vzhledem k tomu, že fotografování začíná v 8,00 hod. je nutné, přijít do MŠ v tento den co nejdříve.
Motiv fotografie jednotlivce si můžete prohlédnout (dveře...
—————
20.03.2025 12:58
Do galerie Veverek byly přidány nové fotografie.
—————
13.03.2025 11:13
Do galerie Veverek byly přidány nové fotografie z technické univerzity - Malý vodohospodář.
—————
07.03.2025 12:18
Kroužek digitální gramotnosti
Formou hry jsme se seznámili se základními principy programování. Pomocí hraček Let´s Go Code a autíčka Sphero Indi si děti budují kritické a abstraktní myšlení, učí se řešit kreativním způsobem problémy. Poznávají principy příčiny a následku a nabývají zkušenosti s...
—————