Co nového u Klokánků
02.11.2023 12:28
Záchranný integrovaný systém
V měsíci listopadu se budeme s dětmi věnovat složkám záchranného systému.
Popis projektu
V úvodu projektu si povíme, kdo patří do složek záchranného systému a jaká telefonní čísla zvolíme, pokud hoří, někdo se zraní nebo nám hrozí nebezpečí....
—————
02.11.2023 12:26
TECHNICKÁ UNIVERZITA - MALÝ ARCHITEKT
V této hodině si děti nejdříve postavily různé domy a vše, co by měly mít. Následně se seznámily s pojmy půdorys, vnitřní zdi a obvodové zdi. Samy si poté vyzkoušely postavit dům dle půdorysu a na konec si vytvořily svůj plán domu pomocí papíru, dřevěných...
—————
02.11.2023 12:25
Zhodnocení projektu – Emoce
V úvodu projektu jsme si s dětmi za pomocí demonstračních obrázků pojmenovaly základní emoce. Řekly jsme si také jak je můžeme prožívat, jaké máme pocity a nálady, jak se během nich chováme a jak s nimi můžeme pracovat.
Při pohybové chvilce si děti zahrály...
—————
02.10.2023 13:45
Projekt - Emoce
Na měsíc říjen jsme si připravili projekt, ve kterém se budeme věnovat emocím.
Popis projektu:
Na začátku projektu si s dětmi budeme povídat o tom, jaké emoce máme, jak je prožíváme, jaké můžeme mít nálady a pocity a jak s nimi pracovat. Jednotlivé emoce si popíšeme a...
—————
02.10.2023 13:45
TECHNICKÁ UNIVERZITA – STAVITEL MĚST
První hodina Malé technické univerzity byla věnována tématu stavění měst. Nejdříve děti stavěly v menších skupinkách silnice. Poté je společně napojily
a pak doplňovaly z lega důležité veřejné budovy. Seznámily se s pojmem kartograf a vytvořily...
—————
23.06.2023 09:11
Zhodnocení projektu – Barvohrátky
V úvodu projektu jsme si s dětmi jednotlivé barvy pojmenovávaly s pomocí demonstračních obrázků. Děti nám také pověděly, co podle nich, jaká barva symbolizuje, nebo co se jim při pomyšlení na ní vybaví. Společně jsme si řekly, jaké barvy mohou smícháním dvou...
—————
01.06.2023 13:07
Projekt - Barvohrátky
Na měsíc červen jsme si připravili projekt, ve kterém se budeme věnovat barvám.
Popis projektu:
V úvodu projektu si s dětmi budeme povídat o základních barvách, řekneme si jaké barvy mohou vzniknout jejich kombinováním a následně si to i vyzkoušíme. Zeptáme se...
—————